średnia ocena
4.7 / 5

Leczenie bez bólu

21 kopia Easy Resize.com - Leczenie bez bólu

Klinika Dentistica powstała aby zapewnić Pacjentom bezbolesne leczenie, wspaniały komfort psychiczny oraz doskonałe rezultaty. Oferujemy nowoczesne formy znieczuleń i wyjątkowe podejście naszego personelu.

Dentofobia – co ją wywołuje?

Do walki z bólem i strachem używa się różnych sposobów: farmakologicznych, fizycznych czy nawet psychologicznych. Lęk przed bólem i dentystą jest jednym z najczęstszych powodów powstrzymujących nas przed wizytą u stomatologa, w swych konsekwencjach prowadzącym do powstawania poważniejszych schorzeń trapiących nasze uzębienie

Jednak ból nie jest osamotnionym czynnikiem. Duży wpływ ma dźwięk wiertła stykającego się z zębami, zapach używanych środków, czy nawet sam widok fotela dentystycznego. Paniczny lęk przed dentystą określany jest naukowo jako dentofobia.
Tworząc przyjazną atmosferę w naszym gabinecie, staramy się zniwelować wszelkie niedogodności związane z zabiegiem, tak aby Pacjenci wcześniej niechętni spotkaniom z dentystą mogli się całkowicie rozluźnić.

Znieczulenie w trakcie zabiegu

Nasza klinika oprócz tradycyjnych technik znieczulenia miejscowego, proponuje naszym Pacjentom metodę, która ostatnimi laty absolutnie bije rekordy popularności. Mówimy tu o komputerowym sposobie znieczulenia SleeperOne, będącego świetną alternatywą dla powszechnych strzykawek.

Czym właściwie jest SleeperOne? To urządzenie, które za pośrednictwem wbudowanego mikroprocesora stale monitoruje i dopasowuje ciśnienie podawania substancji znieczulającej. Dla pacjentów cierpiących na lęk przed widokiem wcześniej wspomnianych strzykawek pojawia się dodatkowa zaleta. Aplikator swym wyglądem przypomina długopis, nie wywołując nieprzyjemnych skojarzeń, a sam moment “wkłucia” oraz podanie znieczulenia, ze względu na ciągłe dozowanie środka znieczulającego jest prawie całkowicie bezbolesny.

Informujemy, że decyzję o możliwości skorzystania z komputerowego znieczulenia podejmuje lekarz przeprowadzający zabieg.

Wsparcie fachowców

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w pracy z Pacjentami cierpiącymi na dentofobię, eksperci pracujący w Klinice Dentistica okazują wobec nich wysoki poziom empatii. Jeżeli jesteś jednym z tych pacjentów, wystarczy, że na pierwszym spotkaniu poinformujesz nas o swoich obawach, a dopasujemy do Ciebie leczenie w taki sposób, abyś nie odczuwał żadnego dyskomfortu i strachu.

Dodatkowym atutem naszego zespołu jest doskonałe, merytoryczne przygotowanie, zdobyte podczas uczestnictwa w wielu szkoleniach dedykowanych leczeniu Pacjentów borykających się z dentofobią.

Poznaj atuty:

• Koszt konsultacji  150 zł
  • Lekarz zweryfikuje stan Twojego uzębienia
  • Poznasz plan i koszty leczenia

*Pola oznaczone gwiazdką są wymagane

Zawsze 2 dni przed terminem wizyty, wysyłamy Wam wiadomość sms z prośbą o potwierdzenie wizyty. Prosimy odpisać “T” jeśli ją potwierdzacie lub “N” jeśli nie możecie się zjawić. Potwierdzenie wizyty jeszcze nigdy nie było tak proste!

DSC 6282a 2 - Leczenie bez bólu
    gabinet dentystyczny w toruniu